Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Jeg å min kjære forlovede har snakket en stund om å gifte oss å i det siste har vi snakket om dato å begynt å planlegge smått, vi tenkte oss et høst/vinter bryllup i 2009. Men nå skal plutselig min søster gifte seg (hun skulle egentlig gå fra samboren sin i sommer men plutselig ombestemte seg) Men hun skal bare gifte seg på tinghuset mens jeg vill bli fulgt av min far ned kirke gulvet i familiens kirke men middag på et hotell senere men når jeg sa dette i stad bare lo dem av meg og sa at jeg ikke kom til å gifte meg. Men dem er helt i skyene av at min søster skal gifte seg. Dette såret meg veldig å beviser at jeg aldri har følt meg helt inn i familien. Huff... måtte bare få det ut!
Gjest Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Huff da, sender deg en stor klem.Tror jeg hadde droppa og bedt min far følge meg opp kirke gulvet. Jeg og mannen min gikk sammen og det var supert. Lykke til med forbredelsene.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Høres veldig merkelig ut ja. De har nok sine grunner. Spør. Hvis du tør.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Og hvor gammel er du da? (du som laget innlegget)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Ikke bry deg om det, og planlegg ivei ;-)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Jeg som skrev innlegget fyller 28 i år, men unnskyld at jeg spør men hva har alderene med det å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Jeg hadde fortsatt å planlegge hvis jeg var deg, og så sett hva foreldrene dine sa når det dumpet en invitasjon i posten. Jeg hadde ikke snakket mer om det før invitasjonene var sendt ut og mottatt. Når de da har mottatt invitasjon, ville jeg tatt opp dette med å bli ført opp kirkegulvet av din far. Blir det problemer, eller de ler av dere da, hadde jeg droppet det og sagt at hvis de ikke kunne ta det seriøst, er de ikke velkommen. (hadde ikke ment det, da, men en liten trussel er lov..)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 Nå er ikke jeg anonym som spurte om alderen din, men vil tro hun lurte da hvis du feks var 19år og egentlig litt for ung til å gifte deg eller om du var 40 år og aldri har egentlig vist ønske om å gifte deg, så kunne dette være en grunn til at foreldrene dine ikke helt trodde på deg.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 Jeg skjønner men syntes egentlig jeg er i en fin alder får å gifte meg. Har vært sammen med samboren min siden vi var 17 år å har to flotte barn sammen. Blir nok til at vi planlegger i litt stillhet og sender ut invitasjonene å ser hva dem sier da. Men må innrømme at jeg blir lei meg, jeg er en veldig familie person og samboren min har ikke noe familie så ingen svigerfamilie på meg heller.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #10 Skrevet 10. september 2008 planlegg,gift dere og kos dere og ikke bry dere om det:)mine er helt likdet jeg skaler aldri bra nok.greit søskene mine skal,men ikke meg.de fikk til og med penger før de gifta eg for at de skulleha peng til sine perfekte bryllup.men jeg får ikke det da og sikkert ikke etter.lært meg at jeg ihvertfall skal gjøre helt likt med mine jenter ja:)vet jo åssendet føles,men åffer gjøre forskjell da???grusomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå