♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Jippi... Men har glemt det meste fra forrige gang...Husker ikke hva jeg ikke skal spise og sånn!! Trenger litt oppdatering fra dere, jenter.. Også lurer jeg på åssen jeg får endra nicket mitt... NOen som vet?
Vil Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Gratulerer! Du endrer nicket ved å gå inn under brukerinformasjon på din side. Ett eller annet sted her på siden finnes det en innlegg som heter nyttig info for 1. trimester. Jeg kan dytte det opp for deg. (Der står alt - untatt at mozzarella og røkelaks ikke er bra) Lykke till!
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 9. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2008 Takk!! Var vi gravide "sammen" sist og? Jeg har ei jente født i januar 2007
supernint Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Gratulerer så mye. Kanskje du kommer inn til oss terminklubb mai 2009?
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 9. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2008 Ja, det gjøre jeg! Takk for påminnelsen...hadde glemt klubbsider jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå