Gå til innhold

Noen som har erfaring med Balman HairExtensions?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å sette på meg det, men lurer på om det er noe bra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det heter balmain.....;) har jobbet med det. har også jobbet med greatest lengths og syns de er mye bedre. brukte de selv i 3 år. etter det brukte jeg hår fra batistone.no som er sååååååååå mye biligere og myyyyye bedre. de setter du i selv, kan farges, og du tar de ut selv. da føler du at du får vasket håret godt en gang iblant. er litt tricky og sette på selv første gangen, men går bedre ettervert. og du har bra extension i over 1 år hvis du tar vare på de, pleier de godt. istedenfor 3-6 mnd med balmain eller greatest lengths.

Skrevet

sorry, var det balmain doublehair du tenkte på? tror det er noe av det samme som batistone.no har.

Skrevet

hmm, nå ble jeg litt usikker.. men ganske sikker på at det heter BALMAN altså. var hos frisøren og sjekka det i stad... skulle visstnok være veldig holdbart da. var 6 måneders garanti, og selv om man tar det ut kan man sette det i igjen. så ei som hadde det, og det så veldig fint ut.. .kosta 4700,-... med produkter. men er det ikke noe bra kanskje?

Skrevet

det var sinnsykt dyrt!! sjekk ut batistone.no garanterer at du blir fornøyd:) tror jeg betalte havparten av det får mitt. så lenge du har gode produkter fra salong så holder det (fuktighet er viktig og en goooood kur)

mange extension leverandører som er flinke til å "lure" deg.

hvor mye hår du trenger, og hvor langt du vil ha det gjør jo litt med prisen.

jeg hadde halvlangt tynt hår, og kjøpte 6x 10cm brede, 40 cm lange. klippte de i 2 og la dobbelt. teip mot teip med en liten passé hår imellom.

la de inn sånn bak:

_ _ _

_ _

_

se på bildene mine på profilen. på brudebildet har jeg de i håret.

Skrevet

den prisen var inkludert at frisøren skulle sette på håret da.. jeg er superklønete og kan ikke gjøre sånt selv.. i tillegg har jeg veldig tykt hår, så må nok ha ganske mye hår.

du hadde kjempefint hår på bildet :) så flink er du som klarer å sette i sånne selv!

Skrevet

er frisør:) ordnet håret selv til bryllupet *skryte-skryte*

da var ikke prisen så værst alikevell.

lykke til ihvertfall. eeeelsker langt hår, var hekta på hairextension, men nå har jeg endelig fått langt hår selv.

Skrevet

godt gjort å klare å ordne det fine håret selv, til og med når du er frisør :) alle bildene på profilen din var kjempefine synes jeg :)

jeg hadde veldig langt hår for noen år siden, men virker som det har slutta å vokse. det blir iallfall aldri langt.. så da får jeg ty til extensions i stedet:) gleder meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...