venter_nr_2 Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Den totale summen for en pakke med 5 piller er 815 kr!!!!!!! hvordan er det mulig???????!!!!!!!!!!! Fikk nye piller i dag pga hyperemisis, da de forige jeg fikk nå har begynt å komme i retur også......(de kostet tross alt bare 460 kr for 10) Vet ikke om jeg skal le eller grine lenger...... Gubben kom hjem med hakeslep da han hentet pillene mine på apoteket, og er nå overbesvist om at det må bli en jente denne gangen, ettersom den ungen allerede har kostet så mye penger hi hi
venter_nr_2 Skrevet 9. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2008 Zofran for alle penga he he... Ja det er det eneste som har fungert på meg.... så er nå gradert opp fra Zofran 4mg og 8mg tabletter, til Zofran 16mg stikkpiller..... eneste positive er at det er noe som fungerer, er tross alt bedre enn å gå inn og ut av sykehuset hele tiden, som jeg har gjort frem til nå.
Gjest Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Regna med at det var det du hadde fått.. Bra at det hjelper da
Gjest Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Oh shit!! Det var dyrt. Hvor lenge varer de da? Bra at de funker i allefall :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå