Gå til innhold

Anleggsdrift....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen her i huset er aldri så happy som når han kan styre på med gravemaskiner og andre store kjøretøyer. Nå har vi i fem-seks uker gravd og forberedt tomta for verksted/redskapshus, samt gravd opp veien og lagt ny stikkrenne.

Ungenes navn på stedet der dette foregår sier vel det meste om tingenes tilstand: "gjørmeland".....

Parallellt foregår heldigvis ferdigstillelse av det nye tilbygget med gang, soverom og et ekstra bad c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir imponert over dere som får til alt dette samtidig som dere har stått midt i flytting og innkjøring av 4 reveunger og nytt naboskap! Dere er jammen flinke!!!

Andre har mer enn nok med skolestart og barnehageinnkjøring, men det tar dere litt sånn på hælen sammen med en trillion andre ting også.......IMPONERENDE!!!

Regner med at du er dreven på systemer og rutiner da:-D

Skrevet

Oj så flinke dere er, dere har jo nettopp flytta.

Stå ¨på :0)

Skrevet

Hehe, vi er nok ikke så flinke - annet enn til å leve I anleggsområdet, da!

Og så er vi gode på å senke guarden litt, sånn at vi ikke ergrer oss i hjel over alt vi ikke får gjort innen fristene vi pålegger oss selv.

Jeg sier som venninna mi, jeg - "bare jeg får plen!" Da blir det nok årnings etterhvert! c",)

Skrevet

Litt plen hjelper på så mangt det:-) Både humør og gørre faktisk:-)

Skrevet

Kan du ikke sende opp litt sånn arbeidslys? Så kanskje vi en gang blir ferdige her å.

Dere er bare flinke som greier alt det der midt i flyttinga.

Mye å henge fingra i med unger og skoler og sfo og og og...

Nei,jeg hadde ikke greid det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...