Tinamor22 Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 kanskje et dumt spørsmål, men trenger noen svar, hikker babyen opp til flere ganger om dagen, eller kan det være noe annet? holder på i 2-10 min opptil flere ganger om dagen, veit jo at dem hikker å sånn, men kan det være noe annet? er jo litt rart da... eller bare jeg som er rar?
barbabelle Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Min hikker flere ganger om dagen ja, og det kan også vare ganske lenge tid til tider! Så lenge det er rytmisk så er det nok hikking. Hvis du vet hvilket leie bebisen ligger i kjenner du veldig godt at det er hikking hvis du holder hånda over skuldrene/brystkassa.
FruBoger fødeklar Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 min hikker flere ganger dne også, alt fra 5-20 min:P samboeren hørte på hikkelyden igår kveld, det tror jeg var stas:D
Gjest Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Denne bebisen hikker ikke mye i forhold til de andre svangerskapene. Denne her hikker når vi spiser middag og om kvelden når jeg legger meg på sofa`n og nyter ett glass pepsi max
Mamman til Ovedie Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Her er det hikking i allefall 3 - 4 ganger pr dag.. Og det har økt den siste uken etter jeg ble 100 % sykemeldt. Varer ofte 15 - 20 minutter av gangen og merkes veldig godt..
nr.4 i oktober Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Hun her hikker mange ganger om dagen.Sikket 4-5 ganger, og holder det gående i flere minutter hver gang. Sånn var mellomste jenta vår og, og hun hikket videre like ofte etter at hun ble født.
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 har ikkje kjent at min hikker i det hele tatt jeg :S forrige sv hikket babyen konstant. holdt på til å bli gal av det.
GuttemammaTilTo Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 gutten vår hikker opptil flere ganger om dagen også:-) han ligger i hodeleie og kjenner godt at det hopper på samme sted hver gang! varer ca som de andre sier fra 5-15min.
babyfrøken *mamma* Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 Her i gården varierer det mye. Noen dager flere ganger, andre dager kjenner jeg det ikke i det hele tatt. 32+5. Varer sjelden mer enn 5 min. Hun ligger i hodeleie, så jeg kjenner det ganske langt ned på venstre side av magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå