FruMamma med nr 2 Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Ja, jeg begynner å bli trøtt nå og dette er et usaklig innlegg.... Har dere sett reklamen for toro tomatsuppe? Først ser vi en gjeng barn utkledd som indianere som spiser pizza, så hopper man plutselig over til et lite barn som spiser tomatsuppe. Så har sier de ett eller annet om Toros tomatsuppe, både for store og små munner(noen i den dur)....skjønner ikke helt den reklamen eg....
Kåre Moradi Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Den har jeg ikke sett tror jeg, men har reagert på en annen Toro-reklame der det står omtrent: "Sier kjærligheten til det å lage mat noe om kjærligheten til de du lager mat til?" her blir jeg alltid litt forvirret over hva de ønsker jeg skal svare. Eh...nei, jeg er like glad i barna mine om jeg velger å gi dem pulversuppe istedet for sunn og råvare-basert mat, liksom. Eller evnt. Ja. for suppene fra Toro er det beste man kan gi barna sine (og den biter jeg jo ikke på). Hehe
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 mmmmm, nå fikk jeg lyst på tomatsuppe... Takk skal du f***meg ha =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå