Gjest Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Max 10 dager ikke sant, og det er i morgen. Min seige slim/snørr forkjølelse (som har lyst til å lure seg opp i bihulene) gir seg ikke. Dvs er frisk i kroppen nå, men er lettere tett. Skyller med neseskyllehorn og har brukt nesespray før jeg skal legge meg og i morgen er det slutt. Hvis jeg ikke får en umiddelbar helbredelse her nå og hvis det her drøyer enda lengre, når kan en begynne med spray igjen?
Zitro Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Hmmm, 1 uke sa legen til meg ihvertfall...
Carta Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Jeg må innrømme at jeg har vært nesespray-avhengig over lengre tid, dette fordi jeg har hyperaktive slimhinner (legens ord...). Klarte å slutte da jeg gikk gravid (brukte Otrivin for barn når jeg var tett, etter legens tillatelse). Jeg har funnet ut at det kan være lurt å bruke nesespray for barn for å trappe ned. Men uansett, så TROR JEG det er bedre å bruke nesespray noen dager ekstra enn å gå rundt å være potte tett! Det kan føre med seg mye rart! Bihulebetennelse er noe dritt!
*TINCO* Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 jeg vet ikke hvor lenge egentlig. Min lege sa at jeg kunne strekke meg il ti dager. Ellers kan du få resept på tabeletter som hjelper istede. Rinoxin tabeletter ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå