Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det går jo egentlig greit, men kjenner det litt ekstra på kveldene. Har veldig lyst på en , men skal nok klare å holde meg :)

Men funker det å være festrøyker? Dere som har slutta, hvordan gjør dere dette?

Jeg er redd for å sprikke hvis jeg tar noen røyk på fest, men så ser jeg ikke helt for meg vin uten røyk heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er!

Men prøv å hold deg unna festrøyken... Jeg hadde ikke røyket på tre år, men så begynte jeg å festrøyke i før sommeren, og vips så var jeg fast igjen! Har sluttet igjen nå, er på tredje dagen uten røyk nå:)

Skrevet

Så flink du er, stå på, dette klarer du:) Jeg sluttet å røyke i februar 07, etter 23 år som røyker. Mitt beste råd er ta en dag av gangen, gled deg over hver røykfrie dag:) Jeg hadde aldri tørt å prøvd å bli festrøyker, det tror jeg ikke jeg hadde klart!

Gratulerer med 2 røykefrie dager!!!!

Skrevet

Stå på, det er så deilig å være røykfri! Jeg har festrøyka etter at jeg slutta, og da kjøpte mye svakere røyk enn da jeg var fast røyker, men syntes likevel at det var for sterkt. Godt var det heller ikke. Men likevel, øl og røyk hører liksom sammen for min del, og jeg er jo vant til å være av de som går ut å røyker på fest. Men jeg blir ikke fristet til å røyke dagen derpå (nå skal det jo sies at jeg sjelden er på fest, så det blir jo ikke akkurat ofte røyking).

Skrevet

Gratulerer - du er flink!! St¨på ,blir lettere time for time;-)

Er selv på dag 16 idag- og veit at det blir lettere og lettere;-)

Skrevet

You go girl =)))

De fleste sprikker dersom de festrøyer, har jeg inntrykk av. Men da jeg slutta for 10 år siden, så fortsatte jeg med festrøyking i noen år. Gikk helt fint. Nå klarer jeg ikke festrøyke lenger - om jeg har aldri så lyst...hehe... Smaker bare såå pyton :)

Stå på - dette klarer de vet du.

Skrevet

Beklager alle skriveleifene :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...