Mille** Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Men fatet er tomt allerede! Jaja, sånn kan det gå.... ;o) *løper på kjøkkenet og leter febrilsk etter noe mer å koooose meg med*
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Godt å høre det ikke bare er hos meg.. Hadde også tenkt å kose meg litt ikveld med tv-kveld, men alt er tomt her og jeg har ransaket huset nå. Er enda 20 min igjen til butikken stenger og vi bor ett minutt fra den, så lurer på om jeg skal sende mannen dit en tur?? Friste iallefall veldig med pepsi max:)
bente69;) Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Har dem spist opp alle, uten at du har fått smake?? *dårliggjort* Du må være raskere enn lynet, skjønner du *ler* Det hender her at jeg gjemmer unna ting, for at gubben ikke skal spise det opp...*ler* Håper du fant noe annet å kose deg med under Greys:)
Mille** Skrevet 9. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2008 *kremt* nope, var nok meg som hadde spist dem, er raskere enn lynet jeg, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå