Mamma til gutt 08.07.2008 Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Jeg holder på å skal kjøpe tøybleier, vil ha en alt-i-ett bleie tror jeg. Hvilken er din favoritt??
PilleMille Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Min favoritt er Baby Kangas, og Bum Genious som god nr2. Jeg likte de med knapper bedre enn de med borrelås, men det er en smakssak og har ingenting med funksjonaliteten å gjøre Men jeg bruker lommebleier da, onesize av to grunner. Den ene er at AIO bleiene bruker så laaaang tid på å tørke, og vi har ikke tørketrommel om det skulle haste med å tørke de. Har flere inlegg enn bleier, og bleiene tørker jo på et par timer på snora Den andre grunnen er at onsize bleiene skal passe hele bleieperioden (bare stapper de med så mye innlegg en trenger til enhver tid og knepper ut bleia etterhvert som barnet vokser) så da slipper vi å kjøpe nye sett med bleier etterhvert som babyen vokser. Og har en to bleiebarn i en familie, er det ingegting i veien for at babyen på 3mnd og 2åringen kan bruke de samme bleiene. Tettinntil forumet har masse info på tøybleieforumet. Men du må melde deg inn for å lese. Kan anbefales, der står det omtaler og info i bøtter og spann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå