Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Hun Zekiye (eller hva hun heter) og Christian er jo bare sååå søte da!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Ja de er sikkelig søte.. Synes synd på hun Maria jeg!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Synes mere synd på det barnet som lå helt flatt på ryggen i parken og drakk av ei tåteflaske!!! Men uttalelsen om at "oppi nord norge får dem barn når dem er 14", den var bare konge :-)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 vet noen her kor hu zekiye e i fra? høres ut som fra rogalandet sted?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Karmøy tror jeg det var, søt jente
Mamsen86 Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Aaahw, verdens herligste da :-) Virker som en råtøff jente med beina godt plantet på jorda! Og selvfølgelig, dem er utrolig søte sammen. Et godt bilde av en ung mor og en ung far. Iallefall hittil :-)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #8 Skrevet 9. september 2008 herregud,det barnet var da stor nok til å ligge på ryggen og drikke. også noe å henge seg opp i. leter etter feil eller?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #9 Skrevet 9. september 2008 Ja, enig i at de er kjempesøte! Men jeg måtte le litt da hun kom med uttalelsen om at hun nesten er alenemor, siden hun er alene hjemme mens de andre er på jobb. Joda, det er nok nesten det samme!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #10 Skrevet 9. september 2008 hehe,tenkte på den uttalelsen jeg også..men hun er unnskyldt da,bare 17 år:)
Gjest Tale30 Skrevet 9. september 2008 #11 Skrevet 9. september 2008 Mente hun ikke at hun nesten var alenemor fordi faren til barnet var på sjøen i lange perioder da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå