Gjest Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 http://www.dagbladet.no/kultur/2008/09/09/546297.html
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Helt greit så lenge det ikke på noen måte er parter som ikke ønsker å være involvert i "gniingen" og lekingen til både gutter og jenter. At barn har seksualitet og lystfølelse er da ingen skam.
Gjest Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Jeg syns det er helt greit med barns seksualitet så lenge det kommer naturlig. Denne boken virker jo å tre tanker nedover de som jeg vil tro mange 9-åringer ikke har...
Maud Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 At barn er seksuelle vesner og nyskjerrige, det er naturlig og ikke noe som skal settes grenser for synes jeg. Så lenge de er likeverdige og deltar på egne premisser. Jeg har en 9-åring og jeg tror han er for ung for denne boka. Hvis han allikevel kom hjem med den fra biblioteket ville jeg lest den først slik at jeg visste hva han "lærte" og var opptatt av.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 hmmm.. jeg tror faktisk at de fleste 9åringer har slike tanker jeg, eller "tilfredstiller" sine lyster på forskjellige måter. Og om man ikke har slike tanker, så blir man vel heller ikke så nysgjerrig at man låner seg boka på biblioteket! Den mest spennende boka når jeg var ung var et tegneseriehefte om hvordan man laget barn.. Den var det lang venteliste på på bibliotekt ja. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå