Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Noen her som har gått på det?Kan du fortelle litt?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Gikk på babysvømming med nr 1. Et grunnkurs og to videregående kurs. Veldig moro. Fikk ikke gått med nr 2 da første ikke hadde barnehageplass eller annet tilbud om barnevakt Nå skal jeg ha nr 3 og får forhåpentligvis muligheten igjen siden begge de andre nå er store skoleunger På babysvømming er det lagt opp til sang og lek etc. i vann. Hoppe sa gåsa og liknende. Det er sosialt og man treffer flere mødre og fedre med barn i samme alder. Barna lærer å bli trygge i vannet. ( det var egentlig litt slitsomt da hun var to tre år og totalt uredd vann ) kastet seg uti uten å tenke på det. De plukker opp ting fra bunnen etc på de videregående kursene. svømmer lenger alene og lærer å ta seg inn til kanten på egenhånd. Sang, lek og sosialt der og. Nå er hun 8 og trives bedre under enn over vannflata, jeg blir litt stresset merker jeg noen ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå