millie+2klumper Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 håper på mange svar. har nemlig kjøpt denne posen, men nå lurer jeg på om jeg angrer..:/. den virker så tung og "klumpete". Har heller lyst på odenwalder el hva den heter tror jeg.. men er litt for sent nå liksom:P
Gjest Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Jeg har kjøpt den og er veldig fornøyd, men har ikke prøvd den i vintervær enda.
millie+2klumper Skrevet 9. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2008 men føler du ikke at ungen "forsvinner" litt nedi det tunge dråget liksom? føler jeg..
Gjest Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Gutten min er 10 mnd og ganske stor,har tatt bort forlengerbiten,synes ikke det er et problem i det hele tatt.
millie+2klumper Skrevet 9. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2008 oki. gutten min er bare 2 mnd han så. han blir veldig liten oppi der stakkar;)
Gjest Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Da skjønner jeg problemet, jeg brukte en gammeldags lammeskinnspose fra jeg selv var baby. Den passet fint i bagen,den er han for liten til nå. Ville kanskje vurdert noe annet og heller spare posen til neste vinter.
gerd Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Naboen har den til sin nyfødte på under 3 kg - hun er fornøyd iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå