Gå til innhold

Er dette gangen i det eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært alene i en mnd nå. Venter fortsatt på time hos familievernkontoret. Har snakket med Nav ang å søke på stønader men de trenger meklingsattest+flyttemelding fra BF først. Når kan jeg regne med å få mine stønader da? Over nyttår kanskje? Hva gjør jeg med økonomien slik den er i dag? Regningene hoper seg opp og lånet må jo betales.. jeg jobber 75% så noe kommer inn hver mnd..

Merker bare at jeg blir såå frustrert, snuppa mangler så mye til b.hage..utetøy og sko nå som det blir kaldere...

Hva gjorde dere andre når det røynet på? Bet tennene sammen og ventet på bedre tider? For det blir jo bedre, og lettere når jeg får de stønadene så vi klarer å leve normalt og betale regningene...

Er sikkert flere her som har opplevd dette og kanskje ikke ha jobb enmgang, så sutrer kanskje litt iom jeg har jobb, men det frustrerende å telle på kronene uke etter uke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skrev i full fart her, beklager skrivefeil!

Skrevet

Du kan søke om støtte til barnetilsyn, overgangsstønad og bostøtte allerere nå. Meklingsattesten trengs kun for å få den ekstra barnetrygden. Jeg søkte rundt 20.juni, og fikk os og støtte til barnetilsyn allerede 20.juli. Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...