EierIkkeFantasi Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 jeg har utsatt det i mnd er nå, og kjenner den må tas. men har sånn skrekk for det,så mye at jeg vet ikke om jeg klarer gå inn til tannlegen en gang.. vet noen om det er mulig og få beroligende? og om jeg evt kan ta den tidlig på dagen og amme til kvelden? har en som kun sovner til pupp så det må jeg nesten. og er det vondt?
Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Det er ikke vondt i det hele tatt, det er bare litt ubehagelig å få satt bedøvelse, spesielt i ganen, men det går fort over, og selve operasjonen er ikke vond. Det kan være litt ubehagelig, med litt lyder og draing i tanna, men du kjenner absolutt ingenting. Ikke bekymre deg, det kommer til å gå veldig bra, og du får smertestillende du kan ta etterpå. Lykke til!
EierIkkeFantasi Skrevet 9. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2008 ok,takk for beroligende svar aner du hvor lang tid det tar ? får vel kvinne meg opp og bestille time :s
Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Er over på null komma niks. Jeg tok med Ipoden, tenkte jeg skulle få god tid til å høre på musikk, men tror ikke jeg rakk å høre en sang en gang, før det var over.
DevilDoll © Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Neida,både trekking og rotfylling er oppskrytt;-) Har hatt tannlegeskrekk selv,men etter å ha fått ny tannlege som vet å gi meg bedøvelse i massevis er det bare kos;-)
DevilDoll © Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Det verste er vel egentlig regninga....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå