Baby<3 Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 jentenavn liker navn som er fine,søte og kanskje litt tøffe også...ikke for spesielle! gi meg mange forslag gjerne i og med at vi kjenner sååå mange med fine navn som er "opptatt" Takk
prebs Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Ramser opp mange jeg liker godt, jeg : )) Johanne Pernille Julie Hedvig Helene Henriette Marie Maria Anna Nicoline Ebba Klara Agnes Elida Marte Thale Tilde Mina Milla Mille Kaja Ida Oda Vilde Nora Nanna Mathilde puh...Det finnes så mange flotte jentenavn! Synes kanskje du bør unngå et til som slutter på -ine.
Gjest Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Gir deg noen som kanskje ikke er så ofte nevnt her: Evelyn Rebecca Celia Melina Dorothea Ellinor Pernille Molly Camilla Danielle Ariel Nova India Helma Lesley Fredrikke Amanda Marina Savannah Otelia Amelia Gina Trude Natalia Adelia Pia Elida Cornelia
Gjest Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Alexandra Cecilia Otilia Ella Matilda Jenny Sofia Kaja Sienna Savanna Viktoria Matea Linnea Leah Hanna Helena Annika Jannika Evelina Noen som faller i smak?
Vipsenmamma Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Elise Ellen Anniken Iselin Katrine Astrid Ellinor Iris Anja Taran Kristina Helle Gry Nini Lene Siri Silje Ellisiv Birgitte
vil-ha-en-baby =) Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Alva Linea Carmen Rebecka Ingrid Isabell Lara Helene Signe Lill Ane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå