Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte min siste smågodtpose før jul i dag.....nå er jeg kvalm;) Jeg er såkalt høygravid i morgen, og hverken jeg eller bebis har vel noe særlig godt av godisen, så da er det takk og farvel til den. Har kjøpt mye godt i te med fruktsmak og har planer om å kutte opp grønnsaker og frukt til å kose meg med når suget blir for stort. Klarte det sist, så klarer det nok denne gang og:) Er så liten plass i magesekken, og ettersom den lille tilsynelatende vokser litt lite skal han få god og sunn næring og ikke bare sukker av meg den siste tiden.

Skal bli bra godt når jula kommer og jeg (forhåpentligvis) er tilbake der jeg var før fødsel og kan nyte litt julegodt igjen med god samvittighet.

Så, om jeg syter og griner litt etter smågodt her inne i de kommende ukene er det bare å be meg om å holde meg hard for knertens skyld:D!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med deg på den! Kanskje vi skal oppdatere hverandre hver dag?

Jeg skal kutte ut alt som heter sukker og forsøke å spise minst mulig sukkerholdig mat. Fra nå av er det kun frukt som gjelder!

Skrevet

Da får vi slå oss sammen & motivere hverandre. Bestemte meg nemlig for det samme i dag jeg også.... har hatt såååå sinn sykt søtbehov i det siste og jeg har kost meg med sjokolade og chips veeeeeldig ofte for tiden.... Er høygravid om nøyaktig 4 dager og vil bruke de siste ukene på å spise litt mer sunt & fornuftig. Skal ikke si at jeg ikke kommer til å smake på noe som helst, men skal ta meg kraftig i sammen :-)

Tenker også litt på at det er oftest på slutten en legger mest på seg & vil gjøre alt for å unngå det da jeg til nå ikke har lagt på meg så veldig mye.... :-)

Lykke til Temine, dette klarer vi, for vår egen skyld og minst bebisene våre :-)

Klem fra

Skrevet

JA:) Hadde vært virkelig herlig om vi var flere...ettersom jeg går her hjemme å trasker med bekkenløsning, høyt bt +++ er et lett å ty til litt trøstespising har jeg merket. Nå er jeg i uke 34 og skal sette inn støtet. Begynner jo å se enden på det hele nå heldigivs:)

Starta for 3 uker siden m,ed ordentlige og sunne middager laget mest mulig fra bunnen av med lite salt, så nå når vi er så godt igang med det får jeg bare fortsette med godisen og:)

Vi får snakkes her inne og støtte hverandre:D

Skrevet

Bra at du og blir med lucky:D Jeg må kutte helt ut jeg...hvis ikke glir det sakte men sikkert ut igjen...hehe, kjenner meg selv:)

Lykke til du og alle andre som og vil slenge seg på. Er snakk om bare noen uker, og det finner vi nok styrke til:)!

Skrevet

Jeg er definitivt med dere!! Kanskje ikke kutte heelt da, men begrense det til helg.

Har ikke spist enorme mengder godteri, men har glidd litt ut... Blir ofte kakao til frokost, og litt brus eller godteri utover dagen... Har også blitt en racer på å bake de siste ukene, så har blitt boller og muffins og kaker... ikke bra for verken meg eller baby!

Nå er det sunn mat resten av svangerskapet - og søtsaker skal bare bakes i helgen. :)

Dette klarer vi jenter! :) Har ikke lyst på en stor baby, og masse ekstra kilo og slite med utover vinteren!!

Skrevet

å kjære vene...tror jeg får prøve også..men jeg lover ingenting:P

Nei,skjerpe meg og gå inn for det!:) Jeg som har så dilla på lakris..:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...