Gjest Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Vi har fått låne et babysete, men da mannen min prøvde å montere det i dag satt det ikke så bra. Derfor har jeg lyst på et Maxi.cosi sete som passer til min Quinny-vogn. Må man ha en base eller kan man montere setet uten? Det er litt avgjørende da prisen blir ganske høy hvis jeg må ha med base...
Lilletrille med to jenter Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Har selv maxi cosi cabrio fix. Den kan moteres med base, izofix eller uten noe. (Har selv hverken base eller izofix). Så vil tro at det går helt fint:)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Du trenger ikke basen nei..har hatt maxi cosien uten base til mine 2 første, 04 og 06 barn...den sitter veldig godt i bilen, men forsikre deg om at dere vet hvordan den festes...har sett mange som har festet det setet feil. Om du skal følge forbrukertestene så sier de jo at base er best, men det er mye fordi mang fester setene feil når de ikke har base. Prøv også setet i bilen først, noen har litt korte belter i bilen og da kan det også bli feil.
Gjest Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Man kan bruke maxi cosi uten base i bilen.. men de anbefaler jo base... det er iallefall det jeg har fått beskjed om når jeg har spurt i butikker... at man bør tenke base..
Gjest Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Takk for hjelpen, da blir det ut å kjøpe sete i morgen - kun 1 uke til termin =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå