Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Bare nysgjerrig siden yppert visstnok var ganske kekk..?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Vil nok kunne beskrive henne som normal. Normal kropp og normalt ansikt. Gjennomsnittlig og en smule kjedelig...
AndreVonDrei Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Det var da voldsomt til hangup på disse menneskene da...?! Har ikke Britney vist dåsa si på en stund? Eller hva med Angelinas påståtte fødselsdepresjoner? Jeg mener...dette MÅ da være mer interessant?!?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 De som syntes han var kjekk er virkelig dårlig vant!!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Var lenge bilde av henne på Facebook. Ordinær og østeuropeisk look :-S
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Hun hadde sånn langt heksehår da på facebook, med litt stikkende øyne. Tror ikke jeg ville ha hatt henne i sinnet etter meg sånn ut i fra bildet:-/
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Angelica er en søt og litt over gjennomsnittlig pen dame. Yppert er veldig ordinær, men skremmer ingen med utseendet sitt.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #8 Skrevet 9. september 2008 Ser ikke sånn ut, for her går det i utdanket gamle dibbere som enkelte ikke klarer la ligge, død og begravet.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 Angelica har langt svart hår og er veldig mandig i ansiktet. Hun ser en del eldre ut enn hun egentlig er og jeg syns at hun var mindre pen. Østeuropeisk look er jeg enig i, og hun har masse stygge tatoveringer og stygge tenner.
Dronningen! Skrevet 10. september 2008 #11 Skrevet 10. september 2008 Anonyme små troll.... Er da mye bedre å gå gjennom livet som noe ekstraordinært enn å avslutte livet som en Anonym kopi. Skaff dere et liv Skrukketroll!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå