Mamma til tuppis og spira Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 hva skal man finne på liksom. Er så lei av den tvn...men kommer ikke på noe annet å finne på heller. Sitter nå her aleine og venter på at jeg kan legge meg.... Flere i samme båt??
Minesmå:)+en til! Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 JEpp! Samboer jobber kveld og jeg sitter her å venter på at Greys skal begynne, så er det natta... men det er ca 1 time til... grr
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 JEG! dette er en "mortilgunnar føler seg alene dag"
Gjest Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 JA!!!! Sitter å venter på ei som skal komme å se på en tv jeg skal selge, sko vært kl 8, ringte for ti min siden og sa hun var på vei. Hater å vente, får liksom ikke gjort noe da, og klarer ikke å slappe skikkelig av
Mamma til tuppis og spira Skrevet 9. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2008 Ja da er det ikke bare meg..... kjipt å føle seg ensom og kjede seg seg kveld etter kveld. Men sån er vel livet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå