Gå til innhold

Noen som har brukt Tolvon for søvnproblemer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med søvnen,har oppstått etter mye nattevåk med lillegutt.

Nå tar faren han om nettene og jeg prøver å få søvnen på rett kjøl.

Prøvde først Imovane med veldig varierende effekt, nå skal jeg over på Tolvon-legen anslo at jeg skulle bruke det ca 1 mnd.

Håper noen kan dele noen positive erfaringer med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg måtte bruke den selv noen måneder.

Når den funket som den skulle, så var det supert.

Men av og til så virket den ikke om natta likevel og jeg ble gående som en zombie gjennom lange dager på jobb.

Skrevet

Beklager,men jeg må nok skuffe deg. jeg ble liggene i et sån mellomdrømmeland der man kan bestemme hva man sjøl skal drømme...hvis du skjønner hva jeg mener. Sån som på lørdagsmorgenen hvis man sover altfor lenge.

jeg fikk også skikkelig hangover så jeg måtte gi meg. Ble farlig i trafikken og alt mulig. Det er jo egnetlig et angstdempene middel som er beroligene i tillegg......du burde kanskje spørre om du kunne få innsovningstabletter i stedet.

men du er kanskje heldigere enn meg da. Du kan jo prøve en periode å se om det funker bra føst!

Lykke til iallefall.

Skrevet

Jeg er spent på bivirkningene. Er åpen med kollegaene mine om søvnproblemene-liten arbeidsplass.Har en relativ krevende jobb,så hodet bør helst være klart. Men jeg ønsker i utgangspunktet å jobbe,så får jeg heller evt. vurdere sykmelding. Føler meg jo allerede litt zombie,så hvor mye verre kan det bli.......

Skrevet

Har allerde prøvd innsovningstabletter i 2 uker uten ønsket virkning,så legen anbefalte å skifte, legen min virker seriøs, vi får håpe på det beste, og jeg fikk beskjed om å prøve det en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...