Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Er bare i uke 5 eller noe, og er så sinnsykt trøtt hele tiden. Legger meg kjempetidlig hver kveld, og bare er trøtt om dagen. Er det værst i starten? Kan ikke huske jeg var sånn sist...
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 9. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2008 Hehe..ikkesant:P Har ikke vært mye trøtt med lillesnupp ihvertfall:o)
to_tette? Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 jeg var EKSTREMT trøtt 1.trimester, det gav seg litt etter det, da var formen ganske fin noen måneder
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 9. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2008 Okei, da får jeg bare holde ut i noen uker. Se om det blir litt bedre hvertfall:o)
Irot Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Har vært helt i "koma" fra noen få uker til nå 11-12 uker og kjenner jeg begynner å våkne igjen og at energien er på vei tilbake, ikke så uggen lenger heller..fantastisk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå