Vero85 Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Leser at en del får mer utflod som et symptom på graviditet, MEN er det noen som har opplevd at det blir mindre av det?? Jeg føler jeg har ekstremt lite nå i forhold til vanlig... Venter egentlig mens fredag, men er så å si tør!
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Jeg husker ikke hva jeg fikk sist jeg var gravid ,men jeg har mye MER nå jeg da. Så skal det nevnes at jeg fikk neg test i dag da, men tante rød har ikke kommet. Så, jeg vet ikke. Håper det er mer, men har ingen andre erfaringer dessverre :/ Håper du har ei spire da:)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 jeg mener å huske jeg fikk mer dagen før IKM...føltes som jeg fikk mensen, men så var det bare utflod...
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Når jeg var gravid nå nettopp (har hatt SA) så hadde jeg nesten ikke utflod i det hele tatt....og tok det som et tegn på at jeg ikke var gravid, men var jo det likevel :-) Så tror nok at det som med andre symptomer, er veldig individuelt.
LilleSolaMi<3 Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 jeg ble nesten helt tørr i forhold til normalen når jeg ble gravid! er forsåvidt ganske lite utflod enda!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå