Gå til innhold

litt sytete innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

i to netter nå har jeg sovi to timer maks... snuppa er snørrete igjenn... akk hu var snørrete i to uker (da sov jeg heller nesten ikke noe) så ble hun endelig frisk og jeg fikk to hele netter før det begynte pån igjen... er jo synd på henne også da, men er så sliten... hu er så tett stakkar og bare griner og vrir seg om natta... gir henne mm i nesa, saltvannsspray, nesespray og tar ut smokken så hu får pusta med munn men ikke noe hjenlper... den forbanna legen hennes sier bare... "nei her er det ikke noe og gjøre, bygg opp senga og gi saltvannsspray" men DET HJELPER FAEN IKKE............... møkka lege.... åååååååååååååååååååååååååååååååå har mest lyst og grave meg ned i et høl... TRENGER SØØØØØØØØØØØØØØØØØØØVN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

men noe positivt skjer her da=))

vi har fått klarsignal fra banken om at vi får lånet vi vil ha hvis vi får kausjonist på 200.000 av det, sliti litt med det...

men endelig, svigermor fikk se det ene huset vi er intr i og da ville hun stille opp... vi har vært på masse visninger og sett mye rart og forskjellig:)) i dag fant vi noe vi syns var skikkelig bra, men det ble litt dyrere en vi har tenkt oss... uansett har vi funnet et kjempe fint hus som vi skal dra og se på søndag... svigermor skal være med=)) gleder meg sånn... siden det er så billig takst så har vi bestemt oss for at vi ikke skal gi oss med det første da budrunden starter... (hvis vi er like intr. når vi har sett det seff)

uansett ønsk meg lykke til da folkens... føler jeg trenger det nå...

blei langt dette her gitt, kjeder meg i et forsøk på og holde meg våken til gubben kommer hjem...

:) =))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffa :o( Har du prøvd sånn snørrsuger hvis snørra er rennende? Sug ut i ett nesebor mens du tetter det andre (ellers er det ganske ubehagelig syns jeg noen sa). Ei lita stund etter du har gitt saltvannsspray feks...

Og så gøy med hus da! Krysser fingrene for at det rette dukker opp og blir deres :o)

Skrevet

nei har ikke gjort det, men da skal jeg det i morra=)

tuuusen takk=))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...