musketingen Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Hvor gammel er du og hvor mange barn har du? Jeg er 27 år og venter barn nr 3. Eldstemann er 5
flypapir Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Jeg er 27år gammel og venter nr. 2. Jenta vår er 2,5 år gammel..
Gurine Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Jeg er 32 og venter jente nummer tre. Har ei på 7 og ei på 3,5år
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Jeg er 21 år, har en sønn på 7 mnd og en spire i magen;) 8 uker på vei!!
Seriøst Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Jeg er 27 og har to gutter på henholdsvis snart 3 og 1,5 år. Også har jeg en liten i magen.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Jeg er 22, har ei på 1,5 år og en på 9 uker i magen..
Fire småtroll Skrevet 9. september 2008 #8 Skrevet 9. september 2008 Jeg er 34 år og venter unge nummer fire :-) De jeg har fra før er 7, 4 og 1 år.
Mor til 3 søte små:) Skrevet 9. september 2008 #9 Skrevet 9. september 2008 Jeg er 27år og venter nr 3. Har gutt og jente fra før. Eldstemann er 3:)
Gutt, jente og ? Skrevet 9. september 2008 #10 Skrevet 9. september 2008 Jeg er 22 år og venter nr 2. Har en gutt som blir 2 år om en mnd.
john gravid Skrevet 9. september 2008 #11 Skrevet 9. september 2008 jeg er 39 år og venter nr 4, de andre er 20 år 17 år og 12 år,lenge siden sist for meg. dette er også vår siste.
3små-snart4barnsmor Skrevet 9. september 2008 #13 Skrevet 9. september 2008 jeg er 26 og venter barn nr 3. har en jente på 5 og en gutt på 3 siden tidligere
erotica80 *3boys1girl Skrevet 10. september 2008 #14 Skrevet 10. september 2008 Jeg er 28 år,har tre gutter på 10, 4 og 1 år...vet ikke hva jeg venter nå..En i mars og to i juni.Neste kommer i mars også..
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 10. september 2008 #15 Skrevet 10. september 2008 venter nr 2 vi..begge gutter
trollmamma Skrevet 10. september 2008 #16 Skrevet 10. september 2008 Er 29 og venter nr 4. Barna er: 10, 7 og 3 år gamle
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 10. september 2008 #17 Skrevet 10. september 2008 Jeg er 27 og venter nr 3 og 4. Jentene blir snart 6 og 8
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 10. september 2008 #19 Skrevet 10. september 2008 Jeg er 32 år og venter nr.5. Har jente (snart 10), gutt (8), jente (6,5) og gutt (14 mnd). Venter nr. 5 nå altså om ca.14 dg. Vet ikke kjønn.... Gleder oss veldig!!
svanemamma Skrevet 10. september 2008 #20 Skrevet 10. september 2008 Jeg er snart 29 år og venter nr.3. Eldste blir snart 5 og minste er snart 2 1/2.
Villemo&Pjokken Skrevet 10. september 2008 #21 Skrevet 10. september 2008 Jeg er straks 24 og har en gutt på snart 2 og halvt Er prøver
Gjest Skrevet 10. september 2008 #22 Skrevet 10. september 2008 Er 28 og venter nr. tre. Eldstemann er seks år
har4barn Skrevet 10. september 2008 #23 Skrevet 10. september 2008 Er 32 år og venter nr 4. To jenter på snart 7 og 9 år + en gutt på 4 1/2 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå