Gjest Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Hu er jo bare så nydelig!!! Ønsker meg en slik jordmor til neste fødsel!! Hehe.. ELLER hun jeg hadde da Halvor kom til verden i en rasende fart.. hu var samme typen som hun på AHUS..
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Jeg vil ha henne når jeg skal føde på Ahus!!!! Hun virker som verdens søteste dame!!!
Gjest Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Hehe.. Lucky u Hvis det går like fort den gang nr 2 skal fødes så rekker jeg iallefall ikke til Ahus. hehe
lille spira Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Ja, ho virka veldig koselig!! Og så rolig og sånn.. Håper jeg kan få ei som ligner i allefall
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Heldigvis har jeg ikke mer enn 10min gåtid tid! ;D
Collette Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Ja, hun er kjempenydelig. Det er hun samme som er på webtv på NRK når Helene og Atle skal ha baby. Der viser de en kjempefin vannfødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå