Gå til innhold

CRP på 540?!


UnePune äntligen hemma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke det veldig høyt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, det er veldig høyt!!

Hvem er det som har det?

 

Kjæresten min var på sykehuset i vår og måtte få intravenøst fordi han var så dårlig. Lurer på om han ikke var oppe i 300 og noe da.

Skrevet

Det er jo høyt, men stigningen står ofte i relasjon til størrelsen på det syke området.

F.eks ved lungebetennelse. Trenger på ingen måte i seg selv å være tegn på dårligere prognose.

Skrevet

Svigermor som er på sykehuset med lungebetennelse, men er på bedringens vei nå heldigvis! Aldri hørt om så høy CRP jeg, må jo ha vært ganske alvorlig syk. Blei litt skremt.

Skrevet

Jo, det er høyt. Normalt er 0-10. Tyder på infeksjon som ved lungebetennelse.. Den synker sikkert raskt, men den kan henge litt etter;) Så om den er 540 i dag.. er det ikke sikkert den er så mye laverer i morra.. men mest sannsynlig på torsdag eller fredag.. ;)

God bedring til svigermora di ;)

Skrevet

Jo, takk! Hu har vært innlagt siden fredagen, så håper hu kan bli bra snart. Til søndagen skal vi ha navnefest her, så trur hu blir veldig lei seg om hu ikke kan på den.

Skrevet

Gutten min hadde crp på 450 da han hadde lungebetennelse.

 

God bedring til svigermor!

Skrevet

Auda! Gutten vår hadde 270, jeg trudde det var høyt =P

 

Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...