UnePune äntligen hemma! Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Er ikke det veldig høyt??
Monajenten Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Jo, det er veldig høyt!! Hvem er det som har det? Kjæresten min var på sykehuset i vår og måtte få intravenøst fordi han var så dårlig. Lurer på om han ikke var oppe i 300 og noe da.
gerd Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Det er jo høyt, men stigningen står ofte i relasjon til størrelsen på det syke området. F.eks ved lungebetennelse. Trenger på ingen måte i seg selv å være tegn på dårligere prognose.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 9. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2008 Svigermor som er på sykehuset med lungebetennelse, men er på bedringens vei nå heldigvis! Aldri hørt om så høy CRP jeg, må jo ha vært ganske alvorlig syk. Blei litt skremt.
Gjest Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Jo, det er høyt. Normalt er 0-10. Tyder på infeksjon som ved lungebetennelse.. Den synker sikkert raskt, men den kan henge litt etter;) Så om den er 540 i dag.. er det ikke sikkert den er så mye laverer i morra.. men mest sannsynlig på torsdag eller fredag.. God bedring til svigermora di
UnePune äntligen hemma! Skrevet 9. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. september 2008 Jo, takk! Hu har vært innlagt siden fredagen, så håper hu kan bli bra snart. Til søndagen skal vi ha navnefest her, så trur hu blir veldig lei seg om hu ikke kan på den.
Medium fikk guttebass Skrevet 9. september 2008 #9 Skrevet 9. september 2008 Gutten min hadde crp på 450 da han hadde lungebetennelse. God bedring til svigermor!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 9. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. september 2008 Auda! Gutten vår hadde 270, jeg trudde det var høyt =P Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå