Seriøst Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Jeg har mest lyst å kun gå til jordmor denne gangen, da jeg får så mye mer utav timene med henne enn med legen. Men går det an? Eller må jeg gå til legen, hvertfall første gangen?
engajente Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 jeg har hittil kun vært hos jordmor. måtte til legen i forrige uke for en sykemelding, det er jo det eneste JM ikke kan skrive ut. er 17+4 i dag - planlegger å kun gå til JM resten av svangerskapet også.
AO3 Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Jeg var hos lege på første kontroll, ellers har jeg kun gått til jordmor.
husmus &2 Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Ja, jeg gikk til legen aller første gang da jeg fant ut at jeg var gravid, men har siden det gått til jordmor. Synes det er mer avslappende. Legen min vil bare snakke om jobben min mens jeg vil jo bare snakke om meg. Egentlig bare derfor.
Gjest Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Tror ikke du må gå til legen første gangen nei. Jeg var hos legen første gang, resten kun hos jordmor. En venninne av meg har ikke vært hos legen i det hele tatt, kun jordmor.
Seriøst Skrevet 9. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2008 Ja, jordmor er mye bedre enn lege. Jordmora setter av mer tid, og jeg er mye mer komfortabel med henne. Lurer på om jeg må ringe henne om noen uker å høre om jeg må til legen første kontroll, eller om jordmora kan ordne alt. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå