Gå til innhold

Bergenser damer på overtid?eller som har termin snart?


julibaby2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:) Jeg har termin om 10 dager. Jeg håper også å føde på storken, og ligge på hotellet etterpå!:) Vet du om det er noe nytt i forbindelse med oppussingen på storken? Hørte det hadde vært vannlekkasje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er også interessert i oppdateringer ang Storken. Jeg har termin om 14 dager og lurer på hvordan det står til der nede. Har veldig lyst til å føde der og havne på hotellet etterpå.

 

Noen som kan oppdatere oss om storken? Noen som har født på storken i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg har termin 21.sep. og tenker også jeg vil føde på storken, og hotellet etterpå. Så håper inderlig det er plass på hotellet... :) HVor bor dere "bergenserdamer" da? Jeg bor på Hjellestad. Kansje vi kunne gått på trilletur sammen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har termin 27.sept, så det nærmer seg her også :) Jeg var på omvisning på Haukeland for en uke siden, og da holdt de fremdeles på å pusse opp Storken (vi fikk bare komme inn i gangen, og fikk se et av de midlertidige rommene de bruker nå... ikke særlig hyggelig der nå, vil jeg si..). Jeg ville ringt Haukeland og hørt med dem om hvordan det ligger an på Storken... Selv satser jeg på Voss eller KK. Jeg er nyinnflytter i Fana forresten. Hadde vært hyggelig med en trilletur etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei prinsen min er kommet til verden. 11 sep. se innlegg.

 

Ja det var oppussing på storken, fikk et føderom like ved der de jobbet,borret og banket. Var glad for at fødselen begynnte om natten,og var unna på tre timer da bråket var utholdelig. Ble flyttet til barselloftet kl 10. 4 timer etter fødselen, da det var så støyetet. Jordmor beklaget det, men sa at de ikke pleide å bruke det føderommet på dagtid. Flaks for dem at jeg fødte på tre timer da.

 

Lykke til alle sammen. Tiden på barselloftet var helt herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på omvisning på kk for 4 dager siden,og da holdt de på å pusse opp,men de hadde tilgjengelige fødestuer. Vet ikke helt når de ble fedig,men jm mente jeg kunne være blandt de første som tok i bruk de nyoppussede rommene om jeg gikk til termin, som er 30/9. Inntil da her de antakeligvis færre fødestuer enn vanligvis...

 

Gratulerer med prinsen din,julibaby! ;)

 

 

Jeg bor forresten på midtun,noen i nærheten? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe du går litt over tiden da.. he he.. hadde jo vært kjekt å få føde på nyoppusset rom (og ikke en byggeplass..). Jeg bor forresten på Nesttun, det er vel ganske nærme Midttun, regner jeg med.. har 5 min å gå ned til Nesttun sentrum i alle fall.. Er nyinnflyttet fra Stavanger, så er ikke så kjent her i området..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har termin i morgen 19. september og tenkte også fødsel på storken:) Håper bare småen har tenkt å stikke hode ut snart! Begynner å bli rimelig utolmodig her nå he he

Bor forresten i Sædalen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...