Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det farlig å sitte med den bærbare pcn på fanget når man er gravid??? Er så ubehagelig å sitte framoverbøyd med den store magen, så har den på fanget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! sitter her med pc-en på fanget jeg også... er sikkert ikke helt ufarlig nei, siden stråling ikke er bra uansett om det er fra pc eller mobil...er like ekkelt å bli helt varm i hodet når en snakker i mobiltelefon.. men det er ubehagelig å sitte foroverbøyd, så jeg prøver heller å begrense hvor lenge jeg sitter foran dataen.. vet at det selges en slags type puter (med hard overflate) som skal hindre at strålingen treffer fanget (vet det spesielt anbefales menn).. Jeg har bare 18 dager til termin, så satser på at jeg slipper å sitte slik så mye lengre :)

Skrevet

Sitter her 3 dagen på overtid så er ikke så mye annet å gjøre enn å sitte på nett å prate m omverden:) Men klarere ikke sitte framoverbøyd:S så den må netsen være på fanget..Men har en pute under så d ikke kommer varme iallefall.

Skrevet

Sist vi var på IKEA fant vi en sånn pc pute med har overflate og "sakosekk" pute på undersiden. Helt fantastisk når en sitter i sofa`n med pc`n !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...