Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 For en stund siden var jeg inne på en side der man kunne søke opp navn og så sto det litt om hva navnet betydde og opprinnelse osv. Dum som jeg var så lagret jeg ikke siden for jeg trodde at jeg kom til å huske hvor det var, men nå har jeg selfølgelig glemt det...grrr. Hadde vært artig å hatt med i dåpstalen, så jeg vil gjerne finne den siden igjen. Noen som kan hjelpe meg?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Jeg trodde også at det var der jeg hadde funnet det, men det er det ikke. Når jeg søker på navn der så får jeg bare opp opprinnelse og antall som heter det, men den siden jeg var på sto det litt mer om navnet hva det betydde osv. Irriternde at jeg har glemt det altså!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Jeg er vist mer surrete enn jeg trodde...det er jo inne på navneguiden her på venstre side allikevel. Kunne jo gå inn på selve navnet etter jeg hadde søkt det opp og da kom all informasjonen....Tusen takk for svar du som kom med det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå