venter Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Jeg har i 2 dager hatt brun utflod, har ingen graviditetstegn, har termin 17 mai, å er så redd for å miste. Klarer ikke å glede mej over graviditeten enda, har opplevd 3 SA. Syns å huske at jeg hadde flere graviditets tegn med mine andre svangerskap, då var jeg konstant trøtt å sulten..... Men prøver å trøste meg med at det er tidlig enda 5 uker..
LilleSolaMi<3 Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 er ikke no moro å bekymre seg,men hvis det er noen trøst så har jeg hatt brun utflod opp til mange ganger,er nå 12+2 og alt ser bra ut her hvertfall! legen sier at brun utflod er veldig normalt og jeg skulle ikke bekymre meg! men ta kontakt med lege,du skal få god oppfølging om du har mistet fler ganger=) tok min første ul 6+1 og så hjertet,kan anbefales! krysser fingre for deg og ønsker deg lykke til=))
busta Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Uff håper det går bra jeg har små blød i en uke,var på ul i går og alt var bra fikk se det lille hjerte slå er 7uker. Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå