Gå til innhold

Barnestol: Kiddo vs Stokke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kva har du og er du fornøgd? Er veldig forundra over at begge merka selgast utan bøyle sidan stolen er meint som småbarnsstol....!

Er det nokon som har stolen som Coop har på tilbud?

Vi skal ha ny stol til minsten og er litt i villrede akkurat no....:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veit ikkje merke, men dei har ein til ca 600,- (kom reklame i posten). Mulig det er berre på dei store Coop-butikkane.

Skrevet

Vi har Kiddo og er godt fornøyd. Valgte den fordi den kan slås litt sammen og derfor lettere å flytte på / frakte med seg.

Det at bøylen selges separat er veldig bra synes jeg. Da kan man kjøpe stolen også etter småbarnsperioden. Samt at man kanskje ikke trenger mer enn en bøyle; vi har nå stol til eldste. Bøylen bruker han ikke lenger, men den tar vi frem og bruker til tulla når hun får stol til jul. Hadde vært unødvendig å ha to bøyler..

Skrevet

Vi har begge, og synes Kiddo er helt klart best.

Mange finesser som tripp trapp mangler.

Bøyle og puter og bord selges jo utenom til begge to.

Synes ikke det er så rart at de deler det opp sånn, ikke alle som kjøper med bøyle, for stolene kan jo brukes til ungene er voksne flytter ut. Like mye stol for skolebarn som småbarn.

Skrevet

Ønska meg Stokke, fikk Kiddo. Synes fortsatt at Stokke er den definitivt fineste stolen. Men Kiddo funker den også.

Den brukes fort av barn om til 5-6-7 år så kun en småbarnsstol er det jo ikke.

Skrevet

Vi kjøpte KIDDO til jenta vår. Syns den har vært helt grei. kjempe praktisk at bøyla har fler trinn, lett å justere etter ungens "magemål", hehe. Jeg hadde en stor unge, og hadde problemer med å få hun inn og ut av tripp-trappen.

Eneste minuset med kiddo, mener jeg, er at den tar litt større plass under bordet enn tripp-trappen, litt lenger i "beina" på en måte. Men som hun over nevner, kjempe lurt at den kan klappes sammen, blir ganske flat om den må medbringes en plass. Mitt valg faller nok på kiddo neste gang og:o) Lykke til med valget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...