Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Jeg kan passordet til samboeren min både til hans nettby og facebook... Klarer ikke dy meg for å inn å snoke innimellom... Å de siste gangene har han hatt flere venneforespørsler fra noen jenter. Men det jeg syns er rart er at han ikke godtar eller avslår noen av de... Han har jo blitt venn med masse gutter i mellomtiden og jentevenner som jeg vet hvem er å... Hvis han ikke ville være venn med de, kan han ikke bare trykke avslå da? Egentlig er nettet noe dritt.... Er jo så lett å lage seg mange rare tanker å sette griller i hodet sitt... hehe. KJ
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Jeg var sånn, men det har gått over
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Kanskje han rett og slett ikke er så ofte inne på profilen sin eller finner det så interressant som det du gjør da vet du...?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Jeg kan jo se når han var inne sist, å han har vært inne maaange ganger etter det... KJ
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Kan hende han venter og ser om du legger de til først, eller sletter de.. bare for og sjekke om du snoker..
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Jeg kjenner ikke de jentene han ikke godtar... Men er det ikke litt rart han han ikke bare godtar? han vil jo tydeligvis være venn med de, siden han ikke sletter de heller... Blir litt arg.... hehe KJ
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Så spør han om det davel. Det kommer vel for en dag at du snoker alikevel, he he. Du gjør jo deg selv bare gal av sånt! Hvorfor KJ foresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå