Gå til innhold

Flere som er halvveis denne uka? Hvordan er formen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er jeg faktisk halvveis allerede, det er utrolig hvor fort tida har gått! Så langt har jeg nok vært kjempeheldig, for jeg har sluppet unna alt som heter graviditetssymptomer og plager. Ingen kvalme, oppkast, hodepine, trøtthet eller andre "vondter". Jeg føler meg akkurat helt som før, med unntak av at magen nå begynner å titte bittelitt frem (er førstegangsfødende). Rett før helga kom de første små sparkene også, så nå ligger jeg og kjenner på bevegelsene hver kveld. Koselig! Satser på å jobbe 100% lengst mulig frem til permisjonen. Hva med dere andre som er kommet omtrent like langt? Hvordan står det til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også halvveis, og i ganske så fin form. Var heller aldri kvalm og spydde, og hadde hodepine kanskje tre ganger.

Har også kjent de alle første "ordentlige" spark, men er som oftest ganske så stille der inne.. :-)

Det eneste jeg nå plages med er at jeg blir fort sliten UNDER føttene. Sliten hvis det blir mye gåing. Ikke sliten i selve kroppen, bare på undersiden av føttene. Vet ikke helt hva det kommer av? Kommer det kanskje av alt ekstra blod som strømmer gjennom kroppen vår, og gjerne samles i føttene?

Etter en hektisk dag på jobb kan jeg ha skikkelig vondt under føttene.

Dette gjør også at det ikke blir trening på meg, bare noen spaserturer i ny og ne. Ingen trening de dagene jeg er på jobb iallefall. Men håper jeg kommer meg litt, skulle så gjerne trent litt. Men sitter jo heller ikke i ro på jobb, så blir ikke bare stillesitting.

Ellers er jeg frisk og rask og i full jobb :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...