The most famous Ludder Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Angelica kan bare glemme barnebidrag, hun måkke tro hun kan gnaske seg til noe mer av det som er MITT. Han har til og med fridd, så løpet er kjørt for dere alle, medberegnet Angelica! HAHAHA!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 hei!! lenge siden sist! kjedelig her uten deg...
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Ja ja, det er jo også noe å være stolt over, jeg hadde heller vært flau!
The most famous Ludder Skrevet 9. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2008 Det er for det du ikke vet hva du går glipp av din lille lort! 1. anonym: synes du? Så koselig :-) Men nå blir jeg borte igjen, laaaaaaaaaaaaaang leggerutine her for tiden. GJESP
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Nei, du har rett i det, men det er jeg jammen også veldig glad for...
The most famous Ludder Skrevet 9. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. september 2008 klem og kos tilbake :-) etterpå skal jeg ha deilig gravidsex med hingsten min, namnam!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #8 Skrevet 9. september 2008 Og når ble han en hingst?? Skjønner at du har dårlig erfaring på området!!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #9 Skrevet 9. september 2008 er du smelt på tjukken igjen du da? Grattis!!!! når kommer nurket?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #10 Skrevet 9. september 2008 ha ha ha ha ha ha.. der var det en som gikk rett på gitt.. he he
The most famous Ludder Skrevet 9. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. september 2008 Teit sagt. Ingen stikker jo fra MEG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå