Sauen Shaun Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Har egentlig gått tom for lesestoff og trenger noen tips om gode bøker. Hvilke bøker synes dere er bra?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Den trettende fortellingen var den siste jeg leste og den syns jeg var helt fantastisk!
tre små luringer Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 vindens skygge av carlor rouise zafon, fantastisk bok, er ikke sikker på om jeg har skrevet forfatternavnet riktig
Sauen Shaun Skrevet 9. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2008 Takk, takk.Fant begge bøkene da jeg søkte på bibiloteket, så løp og lån imorgen:)
ipeggy Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Jeg må bare anbefale deg en bok som kommer ut i slutten av september. Den heter «La meg synge deg stille sanger» og er skrevet av Linda Olsson. Det er den nydeligste boken jeg har lest!! Den kan sammenlignes med Anna Gavalda («Saman er ein mindre aleine»), «Den trettende fortellingen», «Drageløperen» og «Tusen strålende soler».
LiLo-sine små søte! Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Kan anbefale boken "heia mamma" av anne lindmo og helle vaagland. Er ei kjempe festlig bok:)
mammapusen Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 "Øya" av Victoria Hislop!!!!! "Havets katedral" av Ildefonso Falcones!!! "Senor Peregrino" av Cecilia Samartin!!! Stieg Larsson trilogien (krim): "Menn som hater kvinner" "Jenta som lekte med ilden" "Luftslottet som sprengtes" Alle disse kan virkelig anbefales!!!
mammaen til 2+1 Skrevet 9. september 2008 #8 Skrevet 9. september 2008 Jeg liker godt krim. Dan Brown har en ny bok som heter iskaldt bedrag.. Kjempespennende.. =)
tyr86 :-) Skrevet 9. september 2008 #9 Skrevet 9. september 2008 Holder også med Dan Brown!! :-) Har nettopp lest Iskald Bedrag, kjempe spennende:-) Har også lest en annen bok av han som var kjempe bra, den digitale festing.. Anbefales!! HAn som har skrevet Da Vinci koden...
Sauen Shaun Skrevet 10. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. september 2008 Her var det mye å velge mellom. Tusn takk jenter, da har jeg lesestoff framover:)
Lillemus&mamma'n Skrevet 10. september 2008 #11 Skrevet 10. september 2008 Dere bør lese Ken Folletts historiske romaner; "Stormenes tid" og "I all evighet"- den siste har nettopp kommet på norsk. Fantastiske bøker!!!
Mamman til Ovedie Skrevet 10. september 2008 #12 Skrevet 10. september 2008 Stig Larsson bøkene er noen av favorittene mine. Men også ; Dan Browns bøker, Jan Guillou - bøkene om Hamilton + triologien om Tempelridderen Arn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå