Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 virker sånn..nå kan du lure på hvem jeg er...ha ha ha I dag er jeg anonym!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Nei, det ser jeg ingen grunn til, for jeg oppfører meg hyggelig mot alle... Og hvem du er interesserer meg faktisk lite!!
Gjest Toxic Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Hvorfor skal jeg bruke dyrebar energi på å fundere over din identitet? Patetisk. Signerer med nick, og kan vedde på at jeg er like anonym for deg som du er for meg.
Solbollatilmamma Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Har ingen problemer med å innrømme at jeg bytter nick innimellom, og ikke bryr jeg meg om hvem du er heller.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Bryr meg ikke om hvem noen er. Bytter nick hele tiden for jeg gidder ikke at noen som kjenner meg skal kunne finne ut hvem jeg er. F-.eks. særdeles nysgjerrige stebarn med et hav av tid til å leke dektektiv. Basta.
Gjest Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Jeg har flere nick, ett som jeg er kjent under, et for tullball og et som byttes jevnlig for variasjon... Dette er det sistnevnte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå