mai mammaen til to Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 hun er en veldig flink farmor når vi ser henne. veldig opptatt av snuppa på 2 år. leker og herjer i vei....og diller det hun kan med minsten på 4 mnd... i dag er det faktisk en mnd siden hun har sett oss..da var vi hos dem. spurte sambo forsiktig om han hadde snakket med henne. men nei det hadde han ikke. vi skal snart på ferie en uke og jeg er 100 % sikker på at dagen før vi skal dra så MÅ hun komme innom. bare for å si hade. for det er jo så lenge hun ikke kan se dem.merker jeg blir så irritert.. hun sier liksom alltid at ohh farmor vil jo helst se deg hele tiden osv... men hun kommer jo aldri på besøk.... vi bor 20 min unna dem. og som jeg alltid sier, så er det like langt for oss å kjøre som for dem. i tillegg så er det mer stress for oss som har to små barn som skal være med og men men.. det er hun som taper på det i lengden.. hun har vel sett minsten en 4-5 ganger nå.. og han er 4 mnd....eldste spørr aldri etter farmor heller.. men hun spørr masse etter mormor og morfar (som forøvrig er helt knust fordi det er 2 uker de ikke får se ungene..hehe) og farfar....
Gjest Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Hva med å invitere henne over før dere drar på ferie?
Odine! Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Inviter henne! Kanskje hun selv hadde ei innpåsliten svigermor, og vil unngå og være som henne.
mai mammaen til to Skrevet 9. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2008 hun hadde svigermoren sin på andre siden av landet så tror ikke det... men er jo forskjell på å være innpåsliten og å ikke ta noe kontakt på en mnd liksom. men sambo har jo ikke pratet med hennne heller da.. kanskje jeg må be han om å invitere dem på fredag eller noe... men samtidig så har jeg jo sagt det her forrige dagen og at han kunne jo invitere dem... men da ville han ikke... ikke vet jeg.. men syns jeg hadde sett at mine foreldre ikke hadde sett ungene på 1 mnd. hehe..
stinky og poopy Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Har nesten samme "problem" som deg - ikke det at jeg er så veldig keen på å se svigers ofte, men pga minsten kunne de kanskje komme litt oftere på besøk?! Vi bor også ganske nærme, men de har aldri tilbudt seg å passe på mini og han er 10mnd nå snart. For dem er det lettere å ta buss og gå på shopping, selv om den samme bussen går rett forbi oss!! Ikke alltid lett å forstå seg på de, for når vi er på besøk hos dem (for det er jo så mye lettere for oss, med baby, å komme på besøk), da er det bare lek og kos med mini... I don't know...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå