Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 for mye linfrø? De sier det skal være godt for fordøyelsen....så jeg blander det i yougurten med frukt. Jeg spiser en sånn skål til frokost og en til kvelds.... det er jo en del linfrø som går med.... kan jeg spise for mye av det?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 har du bløtt opp linfrøene i vann før du blander de i yogurten? Den gjør lite nytte for seg hvis den ikke blir bløtt opp først. Tror ikke det er farlig å spise to skjeer oppbløtte linfrø om dagen. men det kan bli plagsomt med dotrang kanskje? Det merker du jo selv det.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 De som fortalte meg dette, sa bare at de blanda det i yogurten...ikke noe om oppbløting....
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Jeg bløter de ikke opp, men tygger de. Det hjelper... Vet ikke om det er farlig, men tviler på det.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Man trenger ikke bløte dem opp først. En porsjon om morgenen og en til kvelds høres veldig bra ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå