Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Så billige og best i test jo! Holder de mål ? Er de vanntette?
Minnie Mom Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Hadde de til gutten vår ifjor som da var 2 år. Absolutt ikke vanntette! Var ikke fornøyd, så i år blir det Ecco tror jeg.
tvkrus Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 hadde dem ikke ifjor da ,men året før da var de bra ,men ifjor hadde den bytta fabrikk og de satte mebran feilvei så de ikke var vanntett . Vet ikke om de har rettet på det
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 hadde de det året de vant best i test greien, og var sikkelig misfornøyd. Lakk som en sil.
-------- Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Hadde dem i fjor, men skal ikke ha dem i år.. Var så absolutt ikke vanntett..
Minnie Mom Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Satte de membranen feil vei? Hadde jeg visst det skulle jeg tatt de med og krevd pengene tilbake.. Rett og slett kjøpt en feilvare uten å vite det da... Men uansett; de får ikke noen penger på det produktet av meg noe mer.. )
2smågull Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Vi har hatt de 2 år til eldste. men da har hu vært så liten at hu ikke har vært kjempelenge ute.. men de har holdt henne både varm og tørr. får se hva vi velger i år. Skal jo være mye ute i barnehagen nå så.
tre små... Skrevet 9. september 2008 #8 Skrevet 9. september 2008 hadde de i fjor.. i år blir det noen bedre ja!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå