Gjest Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Alt utstyr, samt barnehageplass, medføgler. Må hentes. Tror dere ikke gutten min ga meg blåveis?! Rett før middag, mens vi ventet på far i huset, så lå vi i sengen og lekte og koste oss. Hva skjer så? Joda, min kjære sønn som jeg fødte 19 dager på overtid UTEN bedøvelse, han tok Thomas-toget sitt (det er stort og tungt!) og kastet det på meg! Fulltreffer var det også, rett på kinnbeinet. Gjorde så vondt at tårene rant, hodepinen inntraff umiddelbart. Jeg ble så sint og hadde så vondt at jeg uten et ord, tok tak i ham (for han løp jo vekk rett etterpå), lempet ham inn på rommet og stengte døra og gikk min vei. Da jeg fikk talens bruk tilbake, så snakket jeg med ham, forklarte at det var vondt og at man ikke skal kaste noe, men tror dere det trengte inn? Derfor; Voldelig nesten-3-åring gies bort! *snerr*
susemor-3 små Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Uff, det høres vondt ut. Jeg har en to-åring som delvis er voldelig utenfor hjemmets fire vegger, så jeg trenger ikke flere... God bedring til deg - ikke lett når de tyr til vold. En venninne fortalte at hennes sønn nærmest hadde tygget opp skinnsofaen hjemme hos dem:-)
juniorsen Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Å, æsj :-/ Føler med deg... Ble klypt av små barnefingre på kinnet før bading idag, faen så vondt!! (Men ikke snakk så høyt om å gi bort barn, noen kan melde deg til barnevernet...!)
Gjest Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Haha, hva tror du jeg prøver på? Så kan en stakkars fostermor få Thomas-tog i ansiktet i stedet, hehe. Jeg er hoven og blå allerede. Mannen bekymrer seg for hva folk vil tro om ham, særlig siden jeg faktisk klarte å gå rett på en dør for noen måneder siden og hadde blåmerker i ansiktet pga det, hehe:p
juniorsen Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Hehe, skal jeg melde deg? ;o) Fort og gæli, liksom ;o) Uff, ja stadig blåmerker ja, ikke moro!
Gjest Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Uf, nå bet han faren sin i låret også Hva skjedde med min snille og blide gutt? Må si jeg GRUER meg til den dagen jeg henter han i barnehagen og jeg får vite at han har dengt noen unger der. Om vi ikke får has på ham snart, så er det det som vil skje.
juniorsen Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Uff, må jo være noen her inne som har noen "oppskrifter"?! Ser tendensene hos min på 20 mnd også :-S
Gjest Skrevet 9. september 2008 #8 Skrevet 9. september 2008 Jeg tar gjerne i mot noen oppskrifter, for verken kjeft eller godsnakking hjelper noe større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå