:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 plutselig hyler småen "sitter fast, sitter fast" så har gutten greid og stappe hodet igjenom ryggen på en barnestol. det er akkurat som en kjøkkenstol bare i bitte liten.. og inni der har han greid og stappe hodet.... hehe... jeg knota ganske lenge før jeg fikk han ut igjen... hehe.. en lettere rosa gutt kom ut... hehe.. nå sitter han i kattens stol i stedet... det var vist tryggere.... hehe
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Hehe!! Alt skal prøves minst èn gang :oD Måtte redde armene til snupp ut av sprinklene på spisestolene i syden mange ganger i år - selv èn ubehagelig gang var ikke nok til å lære henne vett *flire*
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2008 hehe... det minner meg om på tusenfryd når en liten gutt stappet hodet sitt igjeonom gjære i køgangen på finkarusellen...hehe.. ikke fikk han hodet ut igjen heller, det ble passe kaos... hehe.. han måtte sjæres løs
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Utrolig bra. Eller sikkert ikke for ham da selv om han har noe spektakulært å fortelle (om han tør), hehe. Litt sånn som med strømgjerde eller metallstenger når det er frost ute - man må liksom bare prøve )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå