Gå til innhold

dagens reddnigsaksjon er nå ferdig.... hehe


Anbefalte innlegg

Skrevet

plutselig hyler småen "sitter fast, sitter fast"

så har gutten greid og stappe hodet igjenom ryggen på en barnestol. det er akkurat som en kjøkkenstol bare i bitte liten.. og inni der har han greid og stappe hodet.... hehe... jeg knota ganske lenge før jeg fikk han ut igjen... hehe.. en lettere rosa gutt kom ut... hehe.. nå sitter han i kattens stol i stedet... det var vist tryggere.... hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe!! Alt skal prøves minst èn gang :oD

Måtte redde armene til snupp ut av sprinklene på spisestolene i syden mange ganger i år - selv èn ubehagelig gang var ikke nok til å lære henne vett *flire*

Skrevet

hehe... det minner meg om på tusenfryd når en liten gutt stappet hodet sitt igjeonom gjære i køgangen på finkarusellen...hehe.. ikke fikk han hodet ut igjen heller, det ble passe kaos... hehe.. han måtte sjæres løs

Skrevet

Utrolig bra. Eller sikkert ikke for ham da selv om han har noe spektakulært å fortelle (om han tør), hehe. Litt sånn som med strømgjerde eller metallstenger når det er frost ute - man må liksom bare prøve :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...