Aprilbaby09:) Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 er så sulten at jeg holder på å dø! hehe.....
jeg fant firkløvern Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Små kvalm, hormonell...irriterer med fort over enkelte....og i tillegg veldig trøtt på kvelden, sovner som oftes tidlig.
Mor til engelen Lucas *4pp* Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Spiser ikke frokost fordi jeg syns den smaker spy/dårlig:( For i meg juice og spiser noe lett senere på formiddagen. Spiser lite til middag, mister matlysten. TRØTT med stor T... Kan sove 3 timer på ettermiddagen og sovne igjen klokka 10 på kvelden og sove til 9!! Håper det snart går over, for får jo ikke lest så masse når man studere.
Lilletrille med to jenter Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Kvalme, oppkast og trett!! Håper det snart bedrer seg....
Helene <3 Sarah Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Trøtt, trøtt, trøtt, trøtt, ømme bryster, hodepine og begynner å få vondt i hoftene. Heldigvis ikke kvalm, så jeg fryder meg
snartentil:) Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 Kvaaaalm :-/ Og trøtt, trøtt, trøtt..
Sax71 - mamma til tre:o) Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 Kvalm, oppkast, trøtt og ømme bryster! Er hjemme fra jobben på tredje dagen nå da kvalmen har blitt så voldsom, men jeg klager ikke for dette er det verdt!!)
DorisD Skrevet 10. september 2008 #10 Skrevet 10. september 2008 Kvalm hele tiden, forferdelig trøtt (Tror jeg kunne sovne hvor som helst på et blunk) Og svimmel så det holder. Ømme bryster, rar i magen osv. Men glad. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå