Gollegompen Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Har en Simo kombi og har nå gått over til sportsdelen da småen virkelig hatet å ligge i bagen. Hva bruker dere oppi vogna nå, og hva skal dere evt bruke til vinteren?
Erisa* Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Nå er det så varmt enda at vi bruker madrassen som lå oppi bagen. Vet ikke om det er sånn med Simo, for vi har Brio vogn. Når høsten kommer for fullt, kommer vi til å bruke lammeskinnposen som vi brukte i bagen i vinter. Vi har en sånn kjekk en der man kan ta av "lokket", og dermed bare bruke bunnen når det ikke er kjempekaldt ute.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 jeg bruker emmaljunga sin helårspose i vogna og en dyne om det er litt trekk... og ellers bruker jeg lammeskinn og dyne og muligens et helseteppe... han er aldri kald eller for varm... jeg kjenner alltid etter når det har gått en stund slik at eg evnt kan ta bort litt/legge på mer... men er jo litt greit at de sover litt mykt, så jeg må si at jeg liker lammeskinnet:)
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 jeg bruker lammeskinn i sportsvogna.. har også simo kombi ) så når det er litt kald har jeg helseteppe og dundyne over... eventuelt lammeskinnsposen )
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Har til nå brukt Erteposen, men har funnet fram Voksiposen m/sommerdyna. Når det blir enda kaldere bytter jeg ut den med ulldyna. Med evt lammeskinn under..
Gollegompen Skrevet 9. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2008 Bruker dere den selen også da? Har lagt i lammeskinnet, men synes det ser så klumpete ut mellom de der selene Takker for svar forresten
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Bruker selene ja!! Hull til de i posene + skinnet kan man bare snitte hull i selv..
EierIkkeFantasi Skrevet 9. september 2008 #8 Skrevet 9. september 2008 bruker posen som hører til vogna
Bebés'ilvousplâit Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 Akkurat nå bruker vi lammeskinn og dyne, eventuelt med et fleecepledd over dyna hvis det er litt kjølig ute. Til vinteren blir det Voksipose.
danny Skrevet 10. september 2008 #10 Skrevet 10. september 2008 Sikkert et veldig dumt spørsmål.. Dere som bruker lammeskinn, ligger babyen rett på det eller har dere noen form for laken/pledd over?
Erisa* Skrevet 10. september 2008 #11 Skrevet 10. september 2008 Når hun lå på skinnet i bagen, brukte jeg å legge en sånn flanellsbleie under hodet hennes. Det er jo litt vanskeligere når hun sitter oppe, så jeg vet ikke helt hva jeg kommer til å gjøre med det enda:)
camosilla Skrevet 10. september 2008 #12 Skrevet 10. september 2008 Min ligger rett på lammeskinnet når vi bruker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå