Gjest Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Jeg syns barne-tv bare er såååå kjedelig, så jeg benytter de 40 minuttene til å gjøre husarbeid i ro og fred. Ser dere på barne-tv sammen med barna deres, selv om dere har store barn (4-5 år)?
Gjest leelu25-nr.2 *30.03.09* Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Jeg ser på barnetv med guttungen, men han blir 2 år i desember så er ennå litt liten. men når han blir stor nok til å gidde å se selv så skal nok jeg fly rundt å rydde litt leker og forbrede kveldsmat før bading
suski22.12.08 Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Ser på barne-tv med 2-åringen min, men jeg sovner nesten hver gang, BÅDE jeg og pappan lol :-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 En av oss pleier det, ja. Eller i alle fall sitte sammen med henne (og evt holde på med pc) sånn at vi kan forklare dersom det er noe hun ikke skjønner eller som er skummelt. Hun er forresten 3 år.
Engel i magen Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Vi ser på barne tv sammen med jenta vår. Syns det er litt koselig jeg da... Selvom selve programmet er kjedelig, så blir det en go`stund sammen før leggetid. Hun er nå 2,5 år.
Bimme Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Ja, jeg ser som regel barne-tv med datteren min på 4. Da sitter vi sammen i godstolen:) Men må innrømme at jeg slumrer litt innimellom enkelte ganger
Gjest Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Jeg gjør det nå (han er bare ett da) og jeg kommer til å fortsette med det. Jeg tror det er viktig å se på sammen med barna også når de blir litt større, for det kan være ting de ser som kan oppfattes som skumle eller triste og dermed være greit å få snakket om. Som oftest er det jo noe de liker og synes er gøy, og jeg har lyst til å ta del i det småen synes er artig. Få involvert meg der jeg kan slik at han har følelsen av å ha det gøy sammen med foreldrene sine. Her ser vi barnetv (og småen spiser kveldsmat) sammen alle tre.
Raych Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 Serv for det meste på barne tv sammen med jenta vår på 4 ja:) Synes det er en koselig rolig stund der vi kan snakke litt sammen også, om ting som har skjedd eller skal se. Noen ganger kan jo barne tv være litt skummel, så da synes jenta vår i alle fall at det er godt at en av oss foreldrene sitter sammen med henne. Godt å sitte på fanget er det også Jeg synes faktisk mye av barnetv er ganske morsomt å se på også (ikke alt selvfølgelig). Jeg vil ikke si at et barn på 4-6 år er stort akkurat... Jenta vår var ikke interessert i tv før hun var 3 år, så hun har ikke sett så veldig mye barne tv ennå
Villemo&Pjokken Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 Det kommer faktisk litt an på hva det er Jeg var som liten ganske kresen på barne tv og er det fremdeles. Men jeg digger Sauen Shaun da, og mumi og sånt noe. Ellers hender det jeg er tilstede da, men heller velter meg bakover i sofaen med ei bok Kommer litt an på hvilke dager det er, jeg er aktiv med hund og kurser og forskjellig, så 2-3 kvelder i uka er det pappan som har alenetid med gutten.
sonnenschein Skrevet 10. september 2008 #10 Skrevet 10. september 2008 Jeg pleier å se på barne tv sammen med 3-åringen... Er ikke alltid jeg følger like godt med da, leser eller surfer- men jeg sitter i sofaen sammen med han! Jeg elsker forresten også sauen Shaun og så er Pingu blant mine favoritter :-)
Mayken Skrevet 10. september 2008 #11 Skrevet 10. september 2008 Ser på drømmehagen sammen med snuppa, hun blir 2 i november. Ellers er hun ikke interessert i barnetv, men vi kan se på en episode med Pororo på dvd før natta. Hun er en liten tvslave når det er noe hun liker, men barnetv er visst ikke så veldig interessant for tiden.
zethaline Skrevet 10. september 2008 #12 Skrevet 10. september 2008 Hehe,bare jeg som ser barne-tv aleine;-) 10-åringen ser en sjelden gang,så nå venter jeg på at mini skal bli så stor at jeg har noen å se sammen med;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå