smilan Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Bor ikke med barnefaren.. Var hos legen i dag da jeg blir helt slått ut og får vondt nederst i ryggen, bland dette med mens murringer.. Dette får jeg av å gå og løfte mye. Jobber på medisinsk avdeling hver 3 helg siden av skolen for å klare meg. Tenkte på aktiv sykemelding, men det kunne jeg ikke få. Legen Spurte om jeg ikke hadde tenkt på dette før jeg ble gravid at det kunne bli sånn. Jeg måtte ta skolen som en 100% jobb og kunne ikke regne med å bli sykemeldt for det jeg jobbet over. (det var jo ikke akkurat planlagt heller) Mente jeg ikke skulle forlenge kontrakta mi i jobben. Spurte henne da om hva jeg skulle gjøre økonomisk, ho sa at det burde jeg tenkt på før.. Veit ikke hva jeg skal gjøre, men får vel bare bite tenna sammen å jobbe... Skjønner ingen ting egentlig, får legene et slags trofe` om de pøser ut minst sykemeldinger eller?
mamarama og lille banan Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 ble bare sint på dine vegner her jeg....du har jo tydeligvis vært til en idiot av en lege! ikke godta dette! hvordan går det an å tillate seg å uttale seg slik? be om å få komme til en annen lege, og legg fram saken din. siden du blir syk av jobben, kan det være du kvalifiserer til å få svangerskapspenger. les mer om svangerskapspenger her: http://www.nav.no/page?id=331
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå