Gå til innhold

voksesmerte i magen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som av og til gar vondt i magen som kjennes ut som voksesmerte?? ikke så alt for vondt men mer ubehaglig..?? lurer på en kjenner at magen strekker/vokser? er nå i uke 32, så der er jo nå fremover magen vil ta skikkeli fart ?? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også voksesmerter i magen, det gikk endelig opp for meg at det var det det var en gang i 2 tri. Etter å ha hatt "vondt i magen" i et par dager, jevnt i 1, 2 og nå sist for noen dager siden i 3 tri, så har jeg endelig skjønt at det er voksesmerter jeg kjenner og ikke noe jeg har spist :D Ikke vondt, bare ubehagelig.

Skrevet

Hei

 

Har også hatt smerter i magen, ikke vondt men ubehagelig. Ingen fare, jeg og babyn har det bra. Får det mest på natten. Er også i uke 32.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...